miercuri, 21 iulie 2010

Mama Ana Din Sabasa

Ma saturasem de tot felul de produse care te vindeca peste noapte si care de fapt n-au determinat decat reactii adverse si am gasit informatii despre o batranica din judetul Neamt la care am si fost sambata trecuta. Ca si remediu universal are un ceai facut din vreo 100 de plante; pe langa asta mai are o ceara speciala amestecata cu tot felul de plante si mai are si o scoarta de copac pe care o da pentru anumite afectiuni. Mie personal mi-a dat pentru genunchi o bucata de prapur cum spune ea (burta de vita) pe care a intins amestecul ei special de ceara cu plante. Bine, asta a fost ultimul lucru pe care i l-am cerut, ca nu m-am dus la ea doar fiindca imi pocneste un genunchi.
Calugarii si preotii din zona trimit tot felul de bolnavi la ea si in ce am auzit au fost rezultate destul de bune.
Ce m-a impresionat la ea a fost un bun simt cum rar mai intalnesti in ziua de azi si credinta in Dumnezeu. Si cred ca si faptul ca nu-i jupoaie de bani pe bolnavi...

Numar de telefon: 0233269600
Adresa: Com.Borca sat.Sabasa-Este pe drumul de la Piatra Neamt la Bicaz-Poiana Teiului (spre Vatra Dornei) - noi am plecat din Bacau si a durat cca 2 ore drumul.

Si un articol din "Formula As": http://www.formula-as.ro/1999/348/miracole-28/miracole-374

2 comentarii:

  1. vrea sastiu daca mama ana are ceaiuri pt diabet

    RăspundeţiȘtergere
  2. Din cate stiu eu, are ceaiuri si pentru diabet. In locul dumneavoastra, as da un telefon si as intreba-o (tel:0233 269600). Multa sanatate!

    RăspundeţiȘtergere